1. Kamerák
  2. Autóhifi és elektronika
  3. Otthoni audió
  4. Személyes audió
  5. Televíziók
  6. Okos otthon
  >> Elektronikus Technológia >  >> Okos otthon >> Okos élet

ECPM vs. CPM

ECPM vs. CPM

A CPM az ezer megjelenítésenkénti költséget vagy a "Mille"-enkénti költséget jelenti, ami latinul ezer. Ezt a mérőszámot a megjelenítők arra használják, hogy meghatározzák és szegmentálják közönségüket, és mérhető értéket adjanak rá. Az eCPM egy másik mérőszám, amelyet a hirdetők a „Tényleges ezer megjelenítésenkénti költség” vagy egy adott hirdetés ezer megjelenítéséből származó bevétel meghatározására használnak. Az eCPM-et a hirdetések teljesítményének mérőszámaként, míg a CPM-et elérési és árképzési mutatóként használják.

eCPM-számítás

Az eCPM számítása a következő:„Összes bevétel/megjelenítés x 1000”. Ez megmutatja, hogy mennyi bevételt kap ezer emberre, aki megtekinti a hirdetést. Ha például egy hirdetés 30 USD bevételt produkált, 50 000 megjelenítést követően az eCPM a következő lenne:30/50 000 =0,0006 x 1000 =0,6. Ez azt jelenti, hogy a hirdető nagyjából 0,60-at várhat a megvásárolt hirdetés minden 1000 megjelenítése után.

CPM-számítás

Az alábbiakban egy példa látható a CPM-ár kiszámításának módjára. Ha egy hirdetés ára 10 USD CPM egymillió megjelenítés mellett, akkor a következő számítást kell végrehajtania:1 000 000 megjelenítés/1 000 (CPM) =1000 1000 nézőből álló csoport. 1000 nézőcsoport x egyenként 10 USD =10 000 USD. A CPM csak becsült értéket tud felállítani a közönség számára a megjelenítők szempontjából, és nem veszi figyelembe a hirdető bevételét.

Iparágak

A CPM egy olyan mérőszám, amelyet évtizedek óta használnak a nyomtatott kiadványok világában, és az online hirdetési felületek árazására is használják. Az eCPM azonban egy olyan mérőszám, amely kizárólag az online hirdetési világra korlátozódik. A felhasználók nyomon követéséhez szükséges technológia a hirdetéstől a vásárlásig csak online létezik. A megszerzett bevétel, amely az eCPM kritikus tényezője, nem határozható meg nyomtatott hirdetésekkel.

Összehasonlítás

Elméletileg az eCPM sokkal jobb mérőszám, mint a CPM, különösen a közvetlen válaszreakciós kampányok esetében vagy a befektetés megtérülésének kimutatására. Vannak azonban más reklámformák is, amelyek a márkaismertséget terjesztik, és nem feltétlenül kínálnak azonnali lehetőséget egy termék megvásárlására. Ilyen körülmények között a legjobb a CPM használata.


  1. Mi a különbség a lámpák egy projektor ?
  2. Hogyan válasszuk ki otthon projektor
  3. Vásárlás kivetítő
  4. Hogyan építsünk egy vízesés Graph
  5. Mi a fizetés tartomány számára a Sales Executive egy TV állomás ?